اشتباهات رایج آرایشی | 10 اشتباه در آرایش صورت که شما را پیرتر نشان می دهد | مجله سلامت و دانلود مداحی

ناشر : دانلود مداحی

اشتباهات رایج آرایشی | 10 اشتباه در آرایش صورت که شما را پیرتر نشان می دهد | مجله سلامت و دانلود مداحی


به جای انجام این اشتباهات می‌توانید از ترفندها و نکات ساده برای خوب شدن آرایش خود و جوان تر دیده شدن صورت مصرف نمایید.


انتخاب رژلب تیره:

لب‌ها در طول وقت امکان پذیر است حجم خود را از دست بدهند. رنگ‌های تیره سبب می‌شود لب‌های شما کوچک تر از قبل دیده شود. رنگ‌هایی همانند صورتی قادراست لب های شما را برجسته تر و پرتر نشان دهد. مصرف رژ لب براق اثر مناسبتری خواهد داشت. اگر دوست دارید از رژ لب تیره مصرف نمایید، از فرمولی مصرف نمایید که دارای رنگ خیلی سنگین نباشد. از دور لب خوب مصرف نمایید که با رنگ لب‌های شما هماهنگ باشد.


از فونداسیون ناخوب مصرف می‌نمایید:

فونداسیونی که بیشتر روشن یا تیره باشد سبب تیره و غیر طبیعی دیده شدن پوست می‌شود. در این صورت مردم فکر می‌کنند که شما مریض هستید. برای اینکه مطمئن شوید از رنگ خوبی برای پوست خود مصرف می‌نمایید، ان را روی بخشی از پوست صورت تست نمایید. زیادتر مردم فونداسیون را روی دست تست می‌کنند که این کار اشتباه است. رنگی که روی صورت اعمال می‌نمایید بایست با پوست صورت همخوانی داشته باشد.


از ابروهای خود چشم پوشی می‌نمایید:

در طول وقت ابروهای شما کم پشت‌تر خواهد شد به ویژه اگر بیش از اندازه آن‌ها را برداشته باشید یا از رنگ‌های غیرطبیعی مصرف کرده باشید. شما می‌توانید ابروهای خود را با محصولاتی پر نمایید که اندکی روشن‌تر از رنگ موهای تان است.


از سرخی نوع در نواحی اشتباه مصرف می‌نمایید:

وقتی که سرخی نوع را تنها بر روی نوع اعمال می‌نمایید سبب ایجاد یک دایره غیر طبیعی و ناخوب خواهید شد که جلوه زیبایی ندارد.تلاش نمایید آن را از زیر استخوان نوع اعمال نمایید و اجازه دهید ظاهر طبیعی داشته باشد.


پایین چشم خود را با مداد پر می‌نمایید:

خط چشم‌هایی که در پایین چشم مورد مصرف قرار می‌گیرد سبب کوچک تر دیده شدن چشم خواهد شد. در حالیکه خط بالای چشم سبب بزرگ تر و زیباتر دیده شدن چشم می‌شود. البته بایست بدانید که خطوط تند و مصرف رنگ‌های تیره قادراست ظاهر شما را خراب کند. تنها لایه نازکی از رنگ قهوه‌ای یا خاکستری را در خط بالای چشم اعمال نمایید.


از آرایش سنگین مصرف می‌نمایید:

لایه ضخیمی از فونداسیون یا کانسیلر قادراست سبب مشخص شدن چین و چرووک صورت شود و چهره شما را پیرتر نشان دهد. مصرف فونداسیون روش به شما یاری می‌کند چهره زیباتر و جوان تری داشته باشید. در انتهای کار یک اسفنج خیس را در نواحی که چین و چروک صورت وجود دارد فشار دهید.


از رنگ بد برای سرخی نوع مصرف می‌نمایید:

بر خلاف رنگ قهوه‌ای یا تیره، رنگ‌های روشن سبب می‌شود نوع شما پرتر دیده شود و همین امر سبب خواهد شد کل صورت شاداب و جوان تر به دید برسد. از رنگ خوب برای نوع خود مصرف نمایید.


از کانسیلر اشتباه مصرف می‌نمایید:

زیادتر مردمسعی می‌کنند خطوط زیر چشم را با کانسیلر مخفی نمایند. در بعضی از موارد ان‌ها از سایه‌ای مصرف می‌کنند که خیلی روشن است. اینکار سبب برجسته تر شدن عیب صورت می‌شود.

همینطور از محصولاتی که زمینه سبز دارند نیز پیشگیری نمایید. رنگی را بردارید که تن زرد رنگ داشته باشد تا بتواند تن صورتی زیر چشم را خنثی نماید.

همینطور بخوانید: صورت را با چی بشوریم؟

کار خود را با پودر تمام می‌نمایید:

وقتی که از پودر مصرف می‌نمایید درخشندگی و جوانی صورت خود را نیز مخفی خواهید کرد.تلاش نمایید به جای پودر از محصولاتی مصرف نمایید که سبب نشان دادن چین و چروک صورت نشود.


از سایه چشم ناخوب مصرف می‌نمایید:

گلیترها همواره روی صورت می‌پاشند و سبب برجسته تر شدن چین و چروک صورت خواهد شد.تلاش نمایید از سایه رنگی مات مصرف نمایید.

همینطور بخوانید: چگونه درست آرایش کنیم