نوشیدنی طبیعی برای سم زدایی بدن - دستورالعمل نوشیدنی دتاکس طبیعی | مجله سلامت و دانلود مداحی

ناشر : دانلود مداحی

نوشیدنی طبیعی برای سم زدایی بدن - دستورالعمل نوشیدنی دتاکس طبیعی | مجله سلامت و دانلود مداحی


اگر احساس می نمایید وزنتان کم شده و تنبل شده اید، امکان پذیر است وقت آن باشد که خودتان را برای آشامیدن یک آشامیدنی خوش مزه و در عین حال سم زدا، که قادراست به پاک کردن بدنتان از سموم و میکروب های متفاوت یاری کند و به شما احساس جوانی و سر زندگی بدهد مهیا نمایید.

سال هاست که من گونه های آشامیدنی های ضد باکتریایی را به رژیم تندرستی خودم اضافه کرده ام، زیرا سموم به خودی خود جسم را ترک نمی کنند و برای دفع آنان بایست کاری انجام دهید.

من پس از آشامیدن این آشامیدنی ها احساس سر زندگی، نشاط و انرژی می کنم. به علاوه، دستورالعمل هایی نظیر این دستور العمل، به یک آمیخته کن یا آبمیوه گیری احتیاج ندارند، درنتیجه شما می توانید آنان را به راحتی و با حداقل امکانات در دسترستان در خانه آماده نمایید.

این دستور العمل یک دستورالعمل خوراکی ساده است که فقط چند دقیقه طول می کشد تا مهیا شود و شامل عناصر کلیدی ای از جمله آب لیمو، سرکه سیب، زنجبیل، دارچین و فلفل کاین می باشد که می توانند به صورت طبیعی و بدون دارا بودن هیچگونه ماده غیرطبیعی زیان آوری بدنتان را سم زدایی کرده و از هر نوع آلودگی پاک نمایند.

افزون بر این، این مواد طراوت و انرژی ضروری را نیز برای شما به ارمغان خواهند آورد، درنتیجه همین امروز تصمیم خود را بگیرید و این معجون استثنایی را امتحان نمایید تا به انرژی و شادابی بی نظیری که تمام ما به آن احتیاج داریم دست نمایان نمایید.

همینطور بخوانید: برای سم زدایی جسم چه چیزهایی بخوریم؟

مواد ضروری برای آماده آشامیدنی

  • ۱ لیوان آب گرم یا داغ (۱۲-۱۶ اونس)
  • ۲ قاشق خوراکی خوری سرکه سیب
  • ۲ قاشق خوراکی خوری آب لیمو
  • یک تا یک دوم قاشق چای خوری زنجبیل آسیاب شده
  • یک چهارم قاشق چای خوری دارچین
  • ۱ فنجان فلفل کاین
  • ۱ قاشق چای خوری عسل محلی خام طبیعی (اختیاری)

دستورالعمل آماده آشامیدنی

آب را گرم نمایید؛ تمام مواد را با هم آمیخته نمایید. مناسبتر است که این آشامیدنی را گرم میل نمایید اما می توانید آن را در هر دمایی که می خواهید میل نمایید.

چرا بایست آشامیدنی های دتاکس یا سم زدای مرموز را استفاده کنیم؟

متأسفانه اینکه بخواهید مصرف مواد شیمیایی روزانه را که برای تندرستیتان تهدید بزرگی به شمار می آیند کنار بگذارید کاملا غیر امکان پذیر است، به ویژه زمانی که آنان در تمام چیز از لباس گرفته تا مبلمان، صابون و شامپوهای ما مخفی شده اند.

افزون بر این، ما دائما دربرابر آلودگی های محیط زیست و مواد شیمیایی پرمخاطره موجود در خوراکی های مان نظیر گونه های فلزات سنگین، آفت کش ها و مواد نگهدارنده قرار داریم.

درنتیجه برای پیشگیری از زیاد شدن این بار سمی در جسم که سبب می شود احساس خستگی، عبوس بودن، افسرده بودن و درد نمایید، یک ایده منحصر به شخص وجود دارد و آن این است که از آشامیدنی های ضد باکتریایی برای یاری به تمیز کردن و پاکسازی جسم خود مصرف نمایید.

آشامیدنی پر رمز و رازی که من به شما معرفی کردم، شامل مناسبترین موادی است که برای سم زدایی جسم عالی هستند. تحقیقات متفاوت نشان داده اند که سرکه سیب متابولیسم را زیاد شدن داده و عملکرد گوارشی شما را خوب شدن می قسمتد، در حالی که برای کبد و سیستم لنفاوی نیز سودمند بوده و آنان را پاکسازی می کند.

آب لیمو یک تاثیر قلیایی منحصر به شخص بر روی جسم شما دارد و به مرتب کردن میزان PH شما یاری می کند. درنتیجه آشامیدن آب لیمو یا اضافه کردن آن به گونه های آشامیدنی ها و آب قادراست به زیاد شدن مقدار انرژی از دست رفته شما یاری کند، جسم شما را از هر نوع سمی پاکسازی نماید، پوستتان را درخشان و روشن کند (به لطف ویتامین C) و به خوب شدن عملکرد سیستم ایمنی جسم شما یاری کند.

دارچین، فلفل کاین و زنجبیل تازه شامل مواد معالجه ای ای هستند که به کم شدن التهاب جسم یاری می کنند، هضم را خوب شدن می قسمتند و متابولیزم جسم شما را تثبیت می نمایند و درنتیجه می توان مصرف آنان را یک قدم سودمند برای کم شدن وزن در دید گرفت.

به همین علت است که برای مثال چای زنجبیل، آشامیدنی خیلی دوست داشتنیی در بین مردمی است که می خواهند وزن کم کنند. این چای شامل مواد اهمیتمندی است که سبب زیاد شدن تندرستی جسم شما شده و به زیاد شدن سم زدایی جسم نیز یاری می کند.

یکی از مواد اختیاری این آشامیدنی که آن هم دارای تاثیر سم زدایی است، عسل خام می باشد. من دوست دارم عسل خام طبیعی را به خیلیی از آشامیدنی های سم زدایم اضافه کنم و آن را در دستور العمل کوکی هایم بگنجانم زیرا این ماده یک شیرین کننده طبیعی لبریز از مواد غذایی است که فایده سم زدایی هم دارد.

این ماده ی طبیعی سبب می شود که آشامیدنیتان اندکی شیرین شود و در عین حال جسم شما نیز با گونه های آنتی اکسیدان ها غذا خواهد شد.

همینطور بخوانید: چگونه جسم را سم زدایی کنیم؟

حقایقی در مورد مزایای غذا ای گنجاندن آشامیدنی های سم زدا در رژیم خوراکی

یک لیوان از آشامیدنی سم زدایی که من دستور العملش را در اختیار شما گذاشتم تقریبا شامل عناصر سودمند زیر می باشد:

  • ۴۸ کالری
  • ۰.۵ گرم پروتئین
  • ۰.۴ گرم چربی
  • ۱۱ گرم کربوهیدرات
  • ۱.۲ گرم فیبر
  • ۶ گرم قند
  • ۰.۸ میلی گرم منگنز (۴۷ درصد DV)
  • ۷۵۳ واحد ویتامین A (32 درصد DV)
  • ۱۳.۳ میلی گرم ویتامین C ( 18 درصد DV)
  • ۰.۰۷ میلی گرم ویتامین B6 ( 6 درصد DV)
  • ۰.۶ میلی گرم ویتامین E ( 4 درصد DV)
  • ۰.۶ میلی گرم آهن (۴ درصد DV)
  • ۰.۳ میلی گرم ویتامین B3 ( 3 درصد DV)
  • ۱۰ میلی گرم منیزیم (۳ درصد DV)
  • ۱۲۰ میلی گرم پتاسیم (۳ درصد DV)
  • ۰.۰۲ میلیگرم مس (۳ درصد DV)

چگونه آشامیدنی سم زدای مرموز خود را آماده کنیم؟

اولین قدم در آماده چنین آشامیدنی های سم زدایی این است که ۱۲ تا ۱۶ اونس آب را گرم کنیم.

پس از آنکه آب را گرم نمودید تمام کاری که بایست انجام دهید این است که مواد تشکیل دهنده خود را به آب گرم اضافه نمایید. با اضافه کردن ۲ قاشق خوراکی خوری سرکه سیب به آب گرم کار خود را آغاز نمایید.

پس از آن یک دوم تا ۱ قاشق چای خوری زنجبیل آسیاب شده، یک چهارم قاشق چای خوری دارچین و یک قاشق خوراکی خوری فلفل کاین را به معجونتان اضافه نمایید.

دو ماده آخری که بایست به معجونتان اضافه نمایید جملهند از ۲ قاشق خوراکی خوری آب لیمو و ۱ قاشق چای خوری عسل خام محلی که البته مصرف آن کاملا اختیاری است، اما شیرینی اندکی را به آشامیدنی شما اضافه خواهد کرد که سبب می شود مزهش دلپذیرتر باشد.

در پایان به اندازه است این مواد را با هم آمیخته نمایید و آشامیدنی سم زدایی را مهیا نمایید که نه تنها از آشامیدنش لذت خواهید برد بلکه جسم خود را نیز با مصرف آن کاملا تمیز و پاکیزه خواهید کرد. من دوست دارم این آشامیدنی را وقتی میل کنم که هنوز گرم است، اما شما می توانید آن را در هر دمایی که دوست دارید بنوشید.

برای دارا بودن تاثیر سم زدایی زیادتر، من پیشنهاد می کنم که این آشامیدنی سم زدا را چیزی در محدوده سه بار در روز و تقریبا ۲۰ دقیقه قبل از هر نوبت ی خوراکی برای مدت دو هفته استفاده نمایید تا سموم بدنتان کاملا از بین بروند و بدنتان به طور کامل تصفیه شود.

اگر شما به دنبال یک شیوه سریع و آسان برای تمیز کردن و پاکسازی جسم خود و زیاد شدن انرژی نهفته درونیتان هستید، این آشامیدنی را یک بار در روز قبل از صبحانه یا ناهار میل نمایید تا شاهد تاثیرات شگفت انگیزش باشید.

البته شما امکان پذیر است فکر نمایید که این آشامیدنی تنها بر روی روده و یا سیستم گوارشی تان اثر می گذارد، اما در واقعیت اثرات این آشامیدنی قادراست فراتر از این چیزها باشد.