دلیل گریه های زیاد نوزاد در شب و روز | مجله سلامت و دانلود مداحی

ناشر : دانلود مداحی

دلیل گریه های زیاد نوزاد در شب و روز | مجله سلامت و دانلود مداحی


در این مقاله قصد داریم ۱۰ علت رایج و شایع گریه کردن بچه ها و روش‌هایی برای آرام کردن آن‌ها را بیان کنیم. اگر بچه شما به زمان گریه کردن در تنفس خود مسئله دارد حتما با یک دکتر کارشناس مشورت نمایید. اگر بچه شما مبتلا به تب، استفراغ و اسهال است نیز بایست سریعا به دکتر رجوع نمایید.

  1. من گرسنه هستم:

گرسنگی یکی از علت ها رایج برای گریه نوزادان است. معده کوچک نوزاد شما نقادراست گرسنگی را تحمل کند درنتیجه نوزاد آغاز به گریه کردن می‌کند تا نشانه ها اخطار دهنده‌ای در مورد گرسنگی‌اش ایجاد نماید. حتی اگر از شیرمیل کردن او مدت وقت زیاد نیز نگذشته باشد، امکان پذیر است به دلیل گرسنگی گریه کند. پس به این موضوع دقت داشته باشید.

  1. من خسته هستم:

خوابیدن برای زیادتر نوزادان کار سختی است به ویژه اگر بیش از اندازه خسته شده باشد. در این تقویت نوازد آغاز به گریه کردن می‌کند. به او یاری نمایید بخوابد.

  1. من گریه کردن را دوست دارم!

اگر بچه شما زیادتر از ۵ ماه سن ندارد امکان پذیر است عصر یا بعد از ظهر آغاز به گریه کردن کند. این گریه‌ها همواره طبیعی است اما قادراست برای شما استرس زا باشد. گریه‌های مداوم در نوزادان سالم به طور قدیمی کولیک نام دارد. نوازش، تکان دادن نوزاد، رانندگی کردن به همراه او، ایجاد سر و صدای اندک با اسباب بازی‌ها قادراست در این زمینه به شما یاری کند.

  1. من به تعویض پوشک احتیاج دارم:

اگر نوازد شما جایش را خیس کرده باشد به این موضوع اعتراض خواهد کرد. در این تقویت آغاز به گریه کردن می‌کند. اگر پوست نازکش گرفتار حساسیت شده باشد، زیادتر از قبل گریه می‌کند.تلاش نمایید پوشک نوازد خود را به طور مرتب عوض نمایید و مواظب حساسیت‌های ایجاد شده در بدنش باشید.

  1. من به نوازش و آغوش شما احتیاج دارم:

نوزاد شما امکان پذیر است به نوازش‌های زیادتری احتیاج داشته باشد تا احساس راحتی و آرامش کند.تلاش نمایید نوازد خود را نزدیک خود نگه دارید و بعضی از اوقات او را نوازش نمایید و برایش آهنگ‌های ملایم و زیبا بخوانید.

  1. من به آروغ احتیاج دارم:

اگر بچه شما در طول شیر میل کردن یا بعد از آن به طور مداوم گریه می‌کند، امکان پذیر است گرفتار باد شکم شده باشد. در این تقویت بایست به او یاری نمایید آروغ بزند. او را در آغوش بگیرید و ضربات آرام و ملایمی بر پشتش بزنید تا اینکار را به راحتی انجام دهد.

  1. من گرمم است:

سعی نمایید از پوشیدن لباس‌های بیشتر به نوزادتان پیشگیری نمایید. اگر لباس‌های او بیشتر باشد گرمش خواهد شد و همین امر تقویت گریه کردن را فراهم می‌کند. لباس‌های راحتی برایش فراهم نمایید.

  1. من سردم شده است:

نوزاد شما امکان پذیر است از تعویض پوشک یا حمام کردن متنفر باشد زیرا به هوای سرد عادت نکرده است. در این تقویت بایست یاد بگیرید پوشک نوزاد را سریع‌تر عوض نمایید.

  1. من احساس مناسبی ندارم:

در مورد تغییراتی که در جسم نوزادتان رخ می‌دهد هوشیار باشید. امکان پذیر است گریه‌های غیر عادی داشته باشد. در بعضی از زمان ها گریه‌هایش ضعیف و در موارد دیگر خیلی شدید است. هیچ کس به اندازه شما نوازدتان را نمی‌شناسد.اگر فکر می‌نمایید مسئلهی دارد با یک دکتر مشورت نمایید.

  1. سرو صدای بیشتری در اطرافم وجود دارد:

اگر رفت و آمد مردم در خانه‌تان بیشتر است امکان پذیر است شاهد گریه‌های مکرر نوزاد خود باشید. در این تقویتتلاش نمایید او را به یک محل آرام و بی سرو صدا ببرید.


نظر های خودتون را برای دانلود مداحی قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد