چگونه بدن را سم زدایی کنیم؟ 5 اصل بدن در خانه | مجله سلامت و دانلود مداحی

ناشر : دانلود مداحی

چگونه بدن را سم زدایی کنیم؟ 5 اصل بدن در خانه | مجله سلامت و دانلود مداحی


قبل از اینکه بخواهید رژیم سم زدایی خود را آغاز نمایید مناسبتر است با رعایت نکات زیر بدنتان را برای سم زدایی مهیا نمایید.

  1. به رژیم خوراکی خود زمان بدهید:

بر اساس گفته بعضی از دکتران طب سنتی، به شتاب وارد برنامه پاکسازی و سم زدایی شدن قادراست منجر به سردرد، نفخ یا یبوست شود.

برای اینکه بتوانید این علامت‌ها را کمتر نمایید، آن‌ها توصیه می‌کنند که سه الی چهار روز قبل از آغاز سم زدایی، به آرامی چند مورد از خوراکی ها همانند قهوه، الکل، شکر، گندم، شیرین‌کننده‌های غیرطبیعی، اسیدهای چرب ترانس،خوراکی های مهیا را از رژیم خوراکی خود حذف نمایید.

بعضی از مردم استفاده پروتئین‌های حیوانی همانند گوشت گاو را نیز ممحدوده می‌کنند.تلاش نمایید زیادتر از سبزیجات خام، سالاد یا سبزیجات آب پز مصرف نمایید.

شما همینطور می‌توانید در این وقت از شر خوراکی ها یا آشامیدنی‌هایی که سبب برانگیختن اشتهای شما می‌شوند خلاص شوید.برنامه خوراکی خود را برای یک هفته مهیا نمایید و وقتی را برای خرید از فروشگاه تخصیص دهید.

اگر به طور طبیعیاز محصولات ارگانیک مصرف نمی‌نمایید به دنبال خرید این گونه محصولات باشید. اگر نمی‌توانید همه ی محصولات را به صورت طبیعی و ارگانیک آماده نمایید، میوه و سبزیجات را به درستی بشویید تا از شر میکروب‌ها و دیگر مواد آلوده و شیمیایی خلاص شوید.

اگر در حال انجام پاکسازی و سم زدایی از جسم خود هستید، یک منوی ساده را انتخاب نمایید. اگر قصد دارید پاکسازی را تنها از طریق آشامیدنی‌ها انجام دهید، محصولات و بطری‌ها را مهیا نمایید.

  1. پیشگیری از بروز علامت‌های استفاده نکردن کافئین:

اگر از آشامیدنی‌های کافئین دار به صورت منظم مصرف می‌نمایید، امکان پذیر است با علامت‌هایی همانند سردرد، خستگی و دیگر علامت‌های استفاده نکردن کافئین مواجه شوید. برای پیشگیری از بروز این علامت‌ها مناسبتر است نکات زیر را به دلیل داشته باشید:

  • استفاده کافئین خود را به طور تدریجی Ú©Ù… نمایید.
  • سعی نمایید قهوه را با دیگر آشامیدنی‌ها جانشین نمایید. به عنوان مثال،تلاش نمایید یک لیوان آشامیدنی Ú©Ù… کافئین استفاده نمایید.
  • از آشامیدنی‌هایی مصرف نمایید Ú©Ù‡ کافئین کمتری دارد. به عنوان مثال می‌توانید از چای سبز، چای سفید یا چای اولانگ مصرف نمایید.
  • اگر دوست داشتید می‌توانید از آشامیدنی‌های گیاهی بدون کافئین مصرف نمایید.
  1. آب زیادتری بنوشید:

جسم شما برای انجام پاکسازی و سم زدایی به آب زیادتری احتیاج دارد. آشامیدن آب زیادتر بهمراقبت آب جسم یاری می‌کند وامکان پذیر است به دفع سموم از جسم نیز یاری کند. درنتیجه مطمئن شوید که حداقل هشت لیوان آب سالم در روز می‌نوشید. همینطورتلاش نمایید یک لیوان آب ولرم یا آب به همراه لیموی تازه بنوشید.

  1. برای سم زدایی موفق از ابزارهای خوب مصرف نمایید:

بعضی از تمرین‌ها قادراست به پاکسازی سموم از جسم در طول این رژیم به شما یاری کند. به عنوان مثال لایه برداری از پوست با یک برس قبل از دوش گرفتن عالی خواهد بود.

برای خوب شدن آرامش در طول پاکسازی،تلاش نمایید اسانس‌هایی را برای اضافه کردن به حمام خود یا ماساژ بخرید. روغن اسطوخودوس برای رهایی از سردردهای دراثر استفاده نکردن کافئین سودمند خواهد بود.

  1. بایست بدانید که چه چیزهایی را قطع ننمایید:

داروهای تجویزی از طرف دکتر رادر طول رژیم پاکسازی خود قطع ننمایید. استفاده نکردن بعضی از داروهای ویژهامکان پذیر است پیامد جدیبه همراه داشته باشد یا حتی زندگی شخص را تهدید نماید.

هشدار: مطالبی که در این مقاله بیان شد تنها برای آگاهی مردم است و نبایست جانشین معالجه های دکتری شود. مناسبتر است قبل از آغاز هر گونه رژیمی با دکتر خود مشورت نمایید. پیشنهاد‌های دکتری را در این مورد جدی بگیرید وتلاش نمایید به دقت آن را دنبال نمایید.


نظر های خودتون را برای دانلود مداحی قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد