برنامه پیاده روی برای کاهش وزن | چالش 21 روزه پیاده روی برای لاغری | مجله سلامت و دانلود مداحی

ناشر : دانلود مداحی

برنامه پیاده روی برای کاهش وزن | چالش 21 روزه پیاده روی برای لاغری | مجله سلامت و دانلود مداحی


شما می‌توانید بدون بی قراری و در ۲۱ روز، وزن خود را کم نمایید و تا جایی که می‌توانید از این کم شدن وزن لذت ببرید.

این برنامه همه ی موارد الهام قسمت، ابزار و نکات مورد احتیاج را در خود جای داده است تا بتواند شما را عاشق پیاده روی کند.

این برنامه به نوع‌ای مرتب کردن شده است که به شما در رسیدن به هدفتان یاری خواهد کرد.

این برنامه اصلا خسته کننده نیست و شما می‌توانید از همه ی جوانب آن لذت ببرید.

شریل پارکر در سن ۴۱ سالگی خود بوده و وقت بیشتری را بر روی این موضوع صرف کرده است. این برنامه نیز توسط شریل نوشته شده است. او برای کم شدن وزن خود تلاش‌های خیلیی کرده و رو‌ش‌های متفاوتی را امتحان نموده است.

شریل پارکر از دستگا‌ه‌های هوشمندی مصرف می‌کند که قادرند تعداد گام‌های او را به راحتی بشمارند. در هفته‌ی اول این برنامه، او تقریبا ۱.۳ کیلوگرم وزن کم کرد و در هفته‌ی دوم توانست بعد از سال‌ها، خواب راحتی داشته باشد. وقتی که هفته سوم فرا رسید، ۴ کیلوگرم وزن کم کرده بود و احساس می‌کرد ۱۰ سال جوانتر شده است. او هر روزه ۴ کیلومتر پیاده روی می‌کرد و از این کار خود نهایت لذت را می‌برد.

پارکر در این باره می‌گوید: ” این موضوع با کلمات قابل بیان نیست. من توانستم در عرض یک سال Û³Û¶ کیلوگرم وزن Ú©Ù… کنم. از همان ابتدا، عاشق این برنامه شدم Ùˆ آن را به عنوان قسمتی از زندگی خودم قبول کردم. پیاده روی تنها چیزی است Ú©Ù‡ شما احتیاج دارید. حسی Ú©Ù‡ پیاده روی به شما می‌قسمتد خیلی شگفت انگیز است Ùˆ این حس به من زندگی مجدد قسمتید. “

اگر می‌خواهید با نحوه‌ی عملکرد این برنامه‌ی ساده آشنا شوید، در دنباله همراه ما باشید.


مرحله اول: به یک تیم بپیوندید

اگر احتیاجی به انگیزه و یا ترفند‌های متفاوت ندارید می‌توانید این کار را تنهایی دنباله دهید و به مرحله دوم بروید. اما اگر می‌توانید از دوستان خود در این مسیر یاری بگیرید. شما می‌توانید از راهنمایی و انگیزه‌های یک شخص کارشناس نیز مصرف نمایید.

همینطور بخوانید: چگونه با پیاده روی سریع لاغر شویم

مرحله دوم:هر روز پیاده روی نمایید

اگرچه شرکت در برنامه‌های یک باشگاه قادراست به کم شدن وزن شما یاری کند اما مناسبتر است به خارج از باشگاه فکر نمایید. هر روز پیاده روی نمایید و اگر خواستید با یک دوست همراه شوید.

هدف شما برای ۲۱ روز آینده بایست پیاده روی به مدت ۳۰ دقیقه باشد. به طور متوسط، این کار به شما یاری می‌کند هر روزه بسته به شتابی که دارید ۳۰۰۰ گام پیاده روی نمایید.تلاش نمایید شتاب زیادتری داشته باشید این موضوع به کم شدن وزن شما یاری زیادتری می‌کند.


مرحله سوم: یاد بگیرید که گام‌های خود را دوست داشته باشید

وقتی که پیاده روی می‌نمایید، می‌توانید به دلیل از دست دادن وزنتان، عاشق گام‌هایی شوید که هر روز بر می‌دارید. این تنها چیزی است که به شما شوق دنباله‌ی راه را فراهم می کند. وقتی که شما عاشق پیاده روی باشید، دوست دارید در هر وقت و هر مکانی آن را انجام دهید و همین امر سبب می‌شود که درهای خیلیی به رویتان باز شود.

حسی که در حال پیاده روی خواهید داشت، به هیچ عنوان در پشت میز، سرکار و یا در منزلتان نمایان نمی‌شود.

در زیر ترفندهایی را می‌بینید که به شما یاری می‌کند از پیاده روی لذت زیادتری ببرید:


۱. لحظه‌ها را شکار نمایید:

گاهی اوقات دوست دارید تلفن را برای همیشه کنار بگذارید اما اگر عاشق اینستاگرام و یا عکاسی هستید می‌توانید از گام‌های خود عکس بگیرید. این کار به شما اجازه می‌دهد خلاق باشید و بتوانید این ایده را با دوستان و دیگر اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.


۲. ذهن خود را پاک نمایید:

اگر نمی‌توانید مواظبه نمایید و با آرامش به مسیر خود دنباله دهید،تلاش نمایید به زمان پیاده روی ذهن خود را پاک نمایید و تنها به پیاده روی بیندیشید. با تفکر به تندرستی و بدنتان، می‌توانید مزایای خیلیی بدست بیاورید.


۳. با مردم دیگر حرف بزنید:

آیا می‌توان در مسیر استآسان کوتاهی داشت ؟ بله حتما. شما می‌توانید در مسیر حرکت خود با دوستان و یا دیگر مردم صحبت نمایید.


۴.داده کاوی نمایید:

دستگاه‌های هوشمند خیلیی در بازار وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها مصرف نمایید. بعضی از دستگاه‌های هوشمند پوشیدنی هستند و دارای فناوری خیلی بالایی می‌باشند. این دستگاه‌ها به شما یاری می‌کند تعداد گام‌هایی را که برداشتید به راحتی حساب نمایید.

بعضی از این دستگاه‌های هوشمند قادرند تعداد کالری سوزانده شده را نیز محاسبه نمایند. اندازه گیری شتاب، تعداد گام‌ها و مسافت پیموده شده قادراست خیلی انگیزه قسمت باشد.

همینطور بخوانید: یک ساعت پیاده روی چقدر کالری میسوزاند

۵. با قدردانی پیاده روی نمایید:

وقتی که پیاده روی می‌نمایید به کسانی فکر نمایید که از آنان متشکرید. این‌کار حس خوشحالی را در شما ایجاد می‌کند و سبب می‌شود مسیر را به راحتی طی نمایید.


۶. در صورت لزوم به خودتان اجازه دهید عصبانی شوید:

بعضی از اوقات امکان پذیر است حس نمایید حالتان مناسب نیست. در اینگونه موارد به جای اینکه اجازه دهید این حس کل روز شما را خراب کند، تنها ۳۰ دقیقه به خودتان اجازه‌ی عصبانیت دهید و سپس پیاده روی نمایید.


۷. از محیط‌های جدید لذت ببرید:

محیط تاره قادراست فکرها و علایق جدیدی در شخص ایجاد کند. حتی اگر نمی‌توانید به مسافرت بروید، حتما در نزدیکی محل زندگیتان، جنگل، شهر و یا موارد خیلیی برای کشف کردن وجود دارد. به این مکان‌ها بروید.


۸. از کتاب مصرف نمایید:

زیادتر مردم نمی‌توانند در مسیر پیاده روی از کتاب مصرف کنند. شما می‌توانید کتاب‌های صوتی متفاوتی را دانلود نمایید و به زمان پیاده روی از آن لذت ببرید.بعضی از کتاب‌های انگیزشی در این مورد خیلی سودمند و اثربخش خواهد بود.


۹. با یک دوست ارتباط بگیرید:

زیادتر زمان ها شما وقت به اندازه برای ارتباط با دوستان خود را ندارید.تلاش نمایید به زمان پیاده روی این مجال را به خودتان بدهید و با دوستان خود ارتباط بگیرید. این یک موقعیت برد-برد است.


۱۰. از پادکست‌ها قدرت بگیرید:

از پادکست‌های انگیزشی برای این کار مصرف نمایید. همواره پادکست‌های رایگانی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

سعی نمایید از موسیقی‌های لذت قسمت و انگیزشی هم مصرف نمایید. موسیق‌های آرام و لذت قسمت قادراست انرژی ضروری را برای شما فراهم کند و شما را در رسیدن به اهدافتان یاری نماید.


نظر های خودتون را برای دانلود مداحی قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد