دستگاه ضدعفونی کننده آرن 19 بهترین روش ضدعفونی | مجله سلامت و دانلود مداحی

ناشر : دانلود مداحی

دستگاه ضدعفونی کننده آرن 19 بهترین روش ضدعفونی | مجله سلامت و دانلود مداحی


سال هاست که از نور ماوراء بنفش UV برای ضدعفونی محصولات دکتری و غیردکتری مورد مصرف می گیرد، یکی از راه های عملی که از دیرباز جهت پیشگیری از شیوع زیادتر عفونت مورد مصرف قرار می‌گرفته اما با شیوع کووید ۱۹ در دنیا مصرف لامپ های UV نور ماوراء بنفش زیادتر مورد توجه قرار گرفته چراکه قادراست گونه های ویروس را از بین ببرد، از همین رو زیادتر کشورهای پیشرفته برای ضدعفونی محیط و سطوح در محل های عمومی از این فناوری مصرف می کنند و الگو های کوچک و قابل حمل خیلی بیشتری برای مصرف در منزل و محل کار عرضه شده است، شما نیز امروزه در ایران می توانید از دستگاه ضدعفونی کننده محیط ارن ۱۹ (Aren19) برای ضدعفونی منزل و محل کار خود مصرف نمایید.

دستگاه ضدعفونی کننده محیط ارن ۱۹ (Aren19) با مصرف نور ماوراء بنفش میکروب کش و یک ضدعفونی کننده قوی است که میکروارگانیسم ها را با از بین برده و سبب غیبرطرف کردنال شدن اسیدهای نوکلئیک در سلول می شود که این موضوع سبب می شود DNA و RNA سلول مختل شده و از بین برود، بر اساس اطلاعات موجود نور ماوراء بنفش با طول موج ۲۰۰-۲۸۰ نانومتر زیادترین فایده میکروب کشی را دارا می باشد. افزون بر این اکسیژن قادراست انرژی را از اشعه ماوراء بنفش جذب کند و اوزون را جهت ضدعفونی تشکیل دهد.

کرونا ویروس گونهی ویروس تک رشته ای RNV و یکسان ویروس سارس است که بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی سارس نشان می دهد که این گونه ویروس نسبت به تابش گرما و نور UVC خیلی حساس است و زمان قرار گرفتن دربرابر تابش اشعه ماوراء بنفش قوی تر از μw/cm۲۹۰ تقلیل رفته و از بین می رود؛ درنتیجه با توجه به طول موج دستگاه ضدعفونی کننده محیط ارن ۱۹ این دستگاه قادر به از بین بردن کرونا ویروس جدید می باشد.

با توجه به ابعاد خوب Ùˆ Ú©ÙˆÚ†Ú© دستگاه ضدعفونی کننده محیط ارن Û±Û¹ شما Ù…ÛŒ توانید از آن در منزل، محل کار Ùˆ یا به زمان مسافرت از آن به راحتی  مصرف نمایید. این تکنولوژی برای ضدعفونی کردن همه ÛŒ سطوح حتی وسایلی Ú©Ù‡ نمی توان با مصرف محلول های ضدعفونی آنان را ضدعفونی کرد مصرف نمایید دستگاه هایی به نظیر، فرش، مبلمان، تلفن های همراه، کنترل تلویزیون، کیبورد، شیر آب، اسباب بازی Ùˆ …خوب است این تکنولوژی  بدون ضرر رساندن ‌به آنان قادراست به شتاب Ùˆ به طور اثربخش عمل استریل کردن را انجام دهد.

لازم به ذکر است که دستگاه ضدعفونی کننده محیط ارن ۱۹ توانسته همه ی مجوزها و تاییدهای ضروری را که قادراست عملکرد و ایمنی دستگاه را تایید کند را کسب نماید.Aren 19 دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد، در دنباله فهرست مجوز و تاییده هایی که Aren 19 توانسته گرفتن کند قرار گرفته است، شما می توانید برای مشاهده مجوزها به سایت تجهیزگران www.tajhizgaran.com رجوع کرده و یا جهت مشاوره خرید با شماره تلفن مندرج در سایت ارتباط حاصل فرمایید.

تاییدیه و مجوزهای گرفتن شده آرن ۱۹

  1. دارای تاییدیه دفترکار کل تجهیزات دکتری ایران
  2. دارای تاییدیه عملکرد از انستیتو پاستور
  3. دارای تاییدیه ایمنی الکتریکی IEC 60601
  4. دارای تاییدیه تشعشع از ساوقت انرژی اتمی
  5. دارای تاییدیه GMP از شرکت TUV
  6. دارای تاییدیه مقدار اوزون تولیدی از مرکز ملی تاییدیه به صلاحیت ایران NACI
  7. دارای تاییدیه سازگاری الکترومغناطیسی EMC
  8. دارای گواهینامه ISO9001
  9. دارای گواهینامه ISO13485

نظر های خودتون را برای دانلود مداحی قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد