بهترین روش های لیفت صورت | سلامت

ناشر : دانلود مداحی

بهترین روش های لیفت صورت | سلامت


لیفت صورت یکی از متدهای معالجه ای زیبایی کارآمد و کاربردی جهت جوان سازی و زیبایی پوست صورت و چهره می باشد که با روش های گوناگونی و با دو شیوه بدون جراحی و با عمل جراحی با توجه به تقویت مریض صورت می پذیرد.

عمل لیفت صورت به صورت چشمگیر و قابل توجهی در برطرف کردن شلی و افتادگی پوست و چین و چروک های پوستی نتیجه قسمت می باشد. ولی اگر لیفت صورت به همراه تزریق چربی اجرا گردد ، قادر است حجم تحلیل رفته بافت صورت را که در تاثیر زیاد شدن سن یا کم شدن وزن شدید اتفاق افتاده را هم برگرداند. لیفت صورت بدون عمل جراحی با مصرف روش هایی نظیر هایفوتراپی ، آر اف ، لیفت با نخ ، تزریق بوتاکس ، چربی ، ژل و فیلر انجام می گیرد و لیفت صورت با جراحی زمانی که شدت ضایعات و مسائل پوستی خیلی بالا بوده و نتوان با روش های بدون جراحی عمل جوان سازی و زیباسازی را با تاثیرات مطلوب و مقبول انجام داد ، صورت می پذیرد.

لیفت صورت با عمل جراحی:

در عمل جراحی لیفت صورت از روش های متفاوتی مصرف می شود نظیر مقدار نواحی برش ،بخش های ایجاد شکاف و برش ، میزان دسترسی به لایه های میزانی یا عمقی پوست و بافت ها و ماهیچه های آن. با توجه به هریک از این روش ها ، شدت مسئله پوستی و افتادگی آن و تقویت و سن شخص نتایج متغیری از این عمل به دست می آید. در زیادتر حالات جراحی لیفت با شکاف و برش هایی در جلو و پشت گوش صورت می گیرد. در برخی حالات هم برش هایی در نواحی زیر چانه جهت دسترسی به بافت و ماهیچه گردن نیز انجام می شود. اصلی ترین کار لیفت صورت با جراحی ، برطرف کردن علامت های پیری نظیر از بین بردن شلی و افتادگی پوست ، خطوط پیشانی و اطراف دهان و نواحی مرزی میان صورت و گردن است.

لیفت صورت با نخ لیفت :

به کارگیری نخ های ویژه و قابل جذب به منظور برطرف کردن افتادگی و کشیده شدن پوست صورت ، یکی دیگر از متدهای معالجه ای زیبایی غیرجراحی می باشد که در جوان سازی صورت خیلی نتیجه قسمت است. این کار با بهره گیری از گونه های نخ های ویژه با اندازه ، قطر و شکل های گوناگون صورت می پذیرد که هم نتایج بازسازی کننده خواهند داشت و هم نتایج لیفتینگ پوست.

لیفت صورت با هایفوتراپی:

هایفوتراپی (امواج فراصوت متمرکز شده با قدرت نفوذ بالا) متد جدیدی می باشد که جهت سفت کردن و کشیدن پوست صورت موردمصرف قرار می گیرد. امواج اولتراسوند هایفو در لایه های عمقی پوست رسوخ و با به وجود آوردن حرارت در بافت و ماهیچه های تحت معالجه ، با گذشت وقت سبب لیفت پوست و سفتی و قوام آن خواهد شد.

لیفت صورت با آر اف:

در این روش دستگاه آر اف امواج رادیویی را به لایه های میانی و زیرین پوست وارد می کند و دمای ضروری برای اثر معالجه ای مطلوب سریعاً ایجاد می شود. آر اف جهت از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم ، چین و چروک های ظریف تا متوسط پوست صورت و گردن ، برطرف کردن غبغب و شلی پوست به کار گرفته می شود. این روش برای اکثر اشویژه با هر دسته سنی قابل انجام خواهد بود.

تزریق بوتاکس:

بوتاکس یکی از متدهای معالجه ای زیبایی فوری ، ایمن و سودمند برای لیفتینگ بدون جراحی می باشد که به وسیله ی تعدادی تزریق کوچک ، سبب جوان سازی پوست و رفع کردن چین و چروک های اطراف چشم ، خطوط عمودی دور دهان ، خطوط پیشانی و گردن می شود. در حقیقت بوتاکس یکی از عالی ترین متدهای جوان سازی جهت پیشگیری از شدت یافتن و عمیق شدن چروک های ریز و میزانی پوست صورت به حساب می آید.

تزریق چربی:

در این شیوه معالجه ای چربی هایی را از بخش هایی نظیر پهلو و شکم استخراج می نمایند و جهت تزریق به منظور پر کردن بافت صورت انجام می دهند تا چهره جوان و شاداب شود. در حقیقت تزریق چربی یک عمل کارآمد برای جانشینی حجم از دست رفته پوست صورت می باشد.

تزریق ژل و فیلر

با مصرف تزریق ژل و فیلر ناصافی ها و فرورفتگی های پوست صورت پر و حجیم شده و بدین طریق چین و چروک های پوست نیز از بین خواهند رفت و به چهره ای جوان و زیبا خواهید رسید. افزون بر این ، با مصرف تزریق ژل به نوع ها و لب ها جهت برجسته سازی و حجم دهی می توان طراوت و زیبایی را به آن ها بازگرداند.

منشا : گروه بازرگانی نیک مد


نظر های خودتون را برای دانلود مداحی قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد